نحوه بسته بندی گز
نوشته شده توسط : b.gholami

هنگام بسته بندی دسرهای خوشمزه و تزئین شده خود برای مشتریان، می خواهید مطمئن شوید که سفارشات آنها دست نخورده، قابل ارائه و آماده برای خوردن می رسد! تحویل کیک به مشتریان یا حمل و نقل کالاهای پخته شده به اماکن پذیرایی می تواند دردسرساز باشد اگر به درستی بسته بندی نشده باشند. آخرین چیزی که مشتری می‌خواهد این است که ببیند سفارش دسر مورد انتظارش در حین تحویل ورق خورده یا آسیب دیده است.

برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی گز کلیک کنید.

حمل و نقل ایمن دسرها به مشتریان هرگونه شکایت یا ناامیدی احتمالی را از بین می برد. اگرچه راه‌های مختلفی برای ارائه درست شیرینی‌ها وجود دارد، اما ممکن است روش‌هایی برای یک نوع خاص از دسر بهترین کارآمد باشد. اگر صاحب نانوایی یا تهیه کننده غذا هستید، در زیر ایده های مفیدی برای بهترین راه ها برای ارائه ایمن دسرهایتان آورده شده است.

چه نوع بسته بندی دسر را باید انتخاب کنم؟
ایجاد دسرهای فراموش نشدنی برای مشتریان شما بسیار مهم است، زیرا تأثیری عالی و ماندگار از کسب و کار شما ایجاد می کند. برای اطمینان از اینکه دسرهای شما به همان اندازه که طعمشان شگفت انگیز است، باید بسته بندی دسری را پیدا کنید که شیرینی های شما را دست نخورده نگه دارد.

هنگام جستجوی مجموعه‌های جعبه‌های خوراکی و ظروف دسر، تصمیم گرفتن اینکه کدام بسته‌بندی برای سرویس نانوایی یا پذیرایی شما بهترین کارایی را دارد، ممکن است گیج‌کننده باشد. بسته به نوع دسرهایی که از مهمانان پذیرایی می کنید، باید به دنبال ظروف مناسبی برای شیرینی های شما بگردید تا در هنگام تحویل آسیبی نبیند. ظروف دسر را در اندازه ها و شکل های مختلف انتخاب کنید تا انواع خوراکی های شیرین شما را در خود جای دهد.

 

جعبه های کیک
جعبه های کیک برای سفارشات نانوایی یا حمل کیک های مات شده به مکان ها عالی هستند. جعبه‌های کیک که با لبه‌های تاشو طراحی شده‌اند و عموماً مسطح هستند، برای استفاده حداکثری از فضای ذخیره‌سازی آشپزخانه تجاری شما ایده‌آل هستند. جعبه‌های کیک باید حس سبکی داشته باشند، اما دارای دیواره‌های بادوام باشند تا در حین حرکت، دسرها را در خود جای دهند. اگر به دنبال بسته بندی تارت های خامه ای، کیک ها و شیرینی های مات شده هستید، به دنبال ظروف کیک باشید که دارای روکش روغنی برای از بین بردن کثیفی ها هستند.

جعبه های کیک
جعبه های کیک برای سفارشات نانوایی یا حمل کیک های مات شده به مکان ها عالی هستند. جعبه‌های کیک که با لبه‌های تاشو طراحی شده‌اند و عموماً مسطح هستند، برای استفاده حداکثری از فضای ذخیره‌سازی آشپزخانه تجاری شما ایده‌آل هستند. جعبه‌های کیک باید حس سبکی داشته باشند، اما دارای دیواره‌های بادوام باشند تا در حین حرکت، دسرها را در خود جای دهند. اگر به دنبال بسته بندی تارت های خامه ای، کیک ها و شیرینی های مات شده هستید، به دنبال ظروف کیک باشید که دارای روکش روغنی برای از بین بردن کثیفی ها هستند.

 

2. ظروف دسر را پاک کنید
اگر به دنبال این هستید که به مهمانان یک دید کاملاً دسترسی به خوراکی ها بدهید، ظروف دسر شفاف گزینه ای عالی برای کسب و کار شما هستند. ظروف دسر شفاف با دید استثنایی و پوششی با درخشندگی بالا را پیدا کنید تا جلوه ای درخشان به ارائه دسر خود ببخشید. ظروف دسر شفاف فوراً میزهای دسر را در رویدادهای پذیرایی بالا می‌برند، زیرا خوراکی‌ها می‌توانند به صورت جداگانه یا منحصر به فرد برای مهمانان نمایش داده شوند. چیدمان جعبه‌های خوراکی شفاف برای مشتریان در نانوایی شما برای این که مهمانان بتوانند طیف وسیعی از شیرینی‌هایی را که مؤسسه شما ارائه می‌دهد ببینند، عالی است.

کیسه های درمانی قابل آب بندی مجدد
کیسه‌های قابل بسته‌بندی برای تحویل مقادیر زیادی آب نبات و شیرینی‌های سفت ایده‌آل است، کیسه‌های خوراکی قابل بسته شدن دسرها را تازه نگه می‌دارد. کیسه های خوراکی قابل بسته شدن مجدد برای خدمات پذیرایی که به دنبال بسته بندی دسرها و چیدمان آنها در محل در محل مشتری شما هستند ایده آل هستند. اگر صاحب یک نانوایی هستید، شکلات های مخصوص خود را در کیسه های قابل بسته بندی مجدد در نظر بگیرید. کیسه‌های خوراکی با طراحی قابل آب‌بندی گرما را برای حفظ تازگی انتخاب کنید تا شیرینی‌ها بتوانند در مدت زمان طولانی‌تری سبک و مطبوع بمانند. کیسه‌های شیک با زیپ‌های سنگین دسترسی آسان را برای مهمانان فراهم می‌کنند و غذاها را بلافاصله پس از هر رویدادی قابل حمل می‌کنند.

سفارشات پذیرایی
اگر دسرهای شما به دما حساس هستند، غذاها را در یک کولر بسته بندی کنید.
اگر به دنبال مونتاژ دسرهای خود در محل هستید، مواد را در ظرف های جداگانه بسته بندی کنید.
چندین نوع خوراکی را در ظروف شفاف بسته بندی کنید، قبل از اینکه آنها را در ایستگاه دسر بچینید تا سازماندهی و تمیزی داشته باشند.
جعبه های ضد ضربه را انتخاب کنید تا کیک ها و شیرینی ها در حین حمل و نقل سقوط نکنند.

4. دسرهای بسته بندی شده به صورت جداگانه
دسرهای بسته بندی جداگانه راه حل مناسبی برای رویدادهای پذیرایی یکبار مصرف یا شیرینی فروشی ها هستند. بسته بندی شیرینی های جداگانه به مهمانان این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد ظروف پذیرایی مشترک، شیرینی های دلخواه خود را در میزهای دسر انتخاب کنند. بسته بندی شیرینی ها به صورت جداگانه در نانوایی شما باعث می شود که دسرها را مستقیماً پس از سفارش مشتری بسته بندی کنید. ظروفی را انتخاب کنید که مهر و موم محکمی داشته باشند تا از ریختن شیرینی ها در حین تحویل جلوگیری شود. دسرهایی که به صورت جداگانه بسته بندی می شوند نیز برای مدیریت اندازه وعده ها در رویدادهای پذیرایی یا محل شما ایده آل هستند.

5. کولرهای قابل حمل
کولرهای قابل حمل راه حل مناسبی برای حمل و نقل ایمن دسرها به مراکز پذیرایی یا مشتریان دوردست هستند. اگر کیک، موس یا شیرینی‌هایی دارید که از نظر دما ایمن هستند، دسرها را در خنک‌کننده‌ها بسته‌بندی کنید تا از آب شدن شیرینی‌ها در حین حرکت جلوگیری کنید. با این حال، به جای پر کردن کولرها با یخ نامرتب، ورقه های یخ قابل استفاده مجدد را در داخل کولرها قرار دهید. کیسه های یخ قابل استفاده مجدد از آسیب رساندن به دسرها جلوگیری می کند و بعد از استفاده تمیز کردن آنها بسیار آسان تر است. حمل دسرها به مکان‌ها با کولرهای قابل حمل به شما امکان می‌دهد منطقه‌ای را که کسب‌وکارتان خدمات تحویل را ارائه می‌دهد گسترش دهید، زیرا شیرینی‌های شما اکنون می‌توانند در فواصل طولانی حمل و نقل به مکان‌هایی را تحمل کنند.

سفارشات پذیرایی در مقابل سفارشات را بردارید
مونتاژ صحیح سفارشات در یک مرکز خدمات غذایی یا یک سرویس پذیرایی نیاز به بسته بندی متفاوتی دارد که به بهترین وجه برای هر نوع سناریو مناسب است. اگر یک نانوایی یا کافه دارید، ممکن است متوجه شوید که بسته بندی دسرها در ظروف سبک وزن و تاشو برای خدمات رسانی سریع به مشتریان حاضری عالی است. با این حال، اگر صاحب یک کسب و کار پذیرایی هستید، دسرهای شما باید در مقابل حمل و نقل به مکان های دور یا نزدیک و در عین حال دست نخورده نگه داشتن خوراکی ها مقاومت کنند.

سفارشات را دریافت کنید
به دنبال جعبه های کیک تاشو باشید و کیسه هایی را که فضای زیادی را در قسمت آماده سازی آشپزخانه شما اشغال نمی کنند، سرو کنید.
بسته بندی دسر را انتخاب کنید که سبک وزن و در عین حال محکم باشد و بیشترین راحتی را برای مهمانان فراهم کند.
اطمینان حاصل کنید که اندازه های مختلف ظروف دسر را در محل خود در دسترس دارید تا انواع سفارشات را به درستی بسته بندی کنید.
ظروف مقاوم در برابر چربی را برای جلوگیری از آشفتگی در حین حرکت انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: